vineri, 25 mai 2012

Iată cum arată Carla's Dream!

A început totul aşa. Fiind un cetăţean exemplar...am intrat legal.



Toţi au crezut ca la acest party o sa vadă cu ochii lor albaştri sau căprui, mai rar verzi cine este Carla's Dream. Daca e bărbat sau femeie, dacă e gras sau slab, dacă are barbă sau sprîncenile tatuate. Insa pam pam ram ram nu a fost să fie. Un lucru este clar... are inel, deci e însurat.

În poza de mai sus se vede bine ca Carla's (atenţie cacofonie) a fost destul de crutoi încat sa nu îşi arate faţa. Totuşi bag şi o poză mai bună cu el, fetele care s-au sărutat cu el în anii de şcoală, universitate şi la lucru poate îi vor cunoaşte buzişoarele şi vor spune "da eu m-am pupat cu ciuvaku ista, intotdeauna am stiut ca are potenţial".
Blin, nu se prea văd buzele!


Termin "foto montajul" meu cu o fată care are ceva cu Adele, ori eu sunt călcat pe ureche si n-am ochi buni.




P.S: A fost vinerea şi a fost bine. Carla's Dream şi Dara au primit energia mea pozitivă. Luni la lucru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu