luni, 2 aprilie 2012

Iată ce numesc eu "суботник" !


Weekendul trecut am participat la concursul "Cea mai salubra curte” organizat de primarie. O sa fiu sincer … defapt am dat de cateva ori din lopata si grebla, pentru ca in mod special m-am ocupat de mediatizare. Am fotografiat pentru a avea dovezi cum baietzashii din cartier au revenit la traditiile nationale de amenajare si intretinere exemplara a capitalei.




 Sponsorul general
 Ce faci si cum nu dai dar la "subtonik" de gratar nevoie ai!
 Parkour
 Parkour 2
 Cm tre sa arate un loc unde se joaca carti pana tarziu!
 S pervova clasa vmeste

 Ruda cu Picasso
 Totul este in toi
 Ograda model
 Hard work


 Prorabul Model
 artistic
 Echipa unita
 Totul se face pentru tanara generatie!

Restul pozelor by viper!










P.S: Chiar vreau sa castigam...banul este serios! O pereche de jeansi nu mi-ar strica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu